onsdag 17 november 2010

Ny utmaning hos Alota Rubberstampstamps!

Cheryl har en ny utmaning på Alota Rubberstamps blogg! Utmaningen består i att göra ett julinspirerat kort och du behöver inte använda Alota´s stämplar men naturligtvis är det kul om du använder några om du har! Vinnaren lottas ut bland deltagarna och vinner följande stämpelark!
Du får även 20% rabatt på hela Alotas sortiment om du uppger koden "AlotaNov10" mellan 16-20 nov!


Här är mina två kort för utmaningen. 
På det översta har jag använt grankvisten med bjällorna  från vinstsetet och de här söta granarna. Har använt min egentillverkade ram också som finns jag gjort en beskrivning av på SPS. De söta hundarna på det undre kortet hittar du här!


Välkommen att delta!

1 kommentar:

Lisa sa...

Åh så mycket FINT du har gjort!!
Här kan jag hämta inspiration till mina alster!

Ha en bra vecka!