onsdag 14 januari 2009

Onsdag 14 januari


Det är så mycket att göra nu några veckor framåt att pysslandet måste få lite mindre tid! Måste få bokföringen klar, rätta prov, planera informationsdagar mm. Igår kväll hade vi årets första pysselträff i HighCoastScrap och vi i styrelsen började planera så smått för en stor pysselträff i mars, det blir spännande att se om det blir lika lyckat denna gång som förra!


Ett kort idag med lite sommarlängtan...Gel á Tins stämplarna embossade i vitt.


Tack för att du tittar in!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gör du med alla fina kort som du tillverkar?
*nyfiken*
Susanne

Anonym sa...

Urfint!! Måste testas, de stämplarna har inte använts så mycket av mig men NU kanske. TACK för allt fint du visar.

Awirahl sa...

Så otroligt vackert kort.
Har något till dig på min blogg.
Mvh Anna

Ellinor sa...

Jag vill gå på pysselträff i mars! :D

miapia74 sa...

Ville bara kika in och säga att du gör underbara kort. För att visa min uppskattning så hittar du en liten sak i min blogg. Välkommen in på ett besök.

Annica H sa...

Mm! Så fint du har gjort igen!
Vilka söta "minihalvpärlor"! Visst är det sådana?
//Annica H

Anonym sa...

Så stilrent och vackert och vilken behaglig färgskala! De där halvpärlorna är verkligen användbara till allt - det blir liksom "pricken över "i:et" på dina kort.

Anjas-Artefaktotum sa...

WOW is that beautiful, the color composition is very elegant!
Best wishes Anja from gemany

Anonym sa...

Very Pretty

flowergal36

Linda sa...

Åååå,dette kortet falt jeg helt for :o)
NYDELIG!!!!