måndag 24 november 2008

Chokladälskande väninna!


Har gjort ett kort till en kompis som verkligen älskar choklad t.o.m. de där äckliga med rött cellofanpapper på!!! Hittade en passande text om chokladens anti-åldrande effekt..."I have this theory that chocolate slows down the aging process.... It may not be true, but do I dare take the chance? :)

Kugghjulen kommer från ett robot stämpelset från Alota och jag har stansat ut visarna med QK stora snöstjärna (en del) och siffrorna i guld.

Tack för att du tittat!

4 kommentarer:

Annica H sa...

Vilket coolt kort! Riktigt snygg klocka! Vilken bra idé! :)

Cicci sa...

Så otroligt fyndigt!

Inger sa...

Jag älskar choklad, jag älskar kugghjul och jag älskar ord och citat. Givetvis föll jag stenhårt för detta kort! Den stämpeln får jag nog allt kolla efter!

Inger sa...

Detta kort såg jag nu på Alotas hemsida, vad roligt! :-)